Saturday 26 March 2011

Selamat Datang

Assalamualaikum kepada rakan jaringan.
    'Cikgu Haikal' nk ucap selamat datang kepada semua rakan-rakan yang melawat blog ni. Ucapan ini khas juga utk diri cikgu juga yang baru mula nk buat blog. Sebelum ni cikgu suka baca artikel dlm blog kawan ja. Macam-macam ada... 
    Cikgu kagum dengan bloger-bloger ni dengan artikel yang dikeluarkan dan dalam keadaan bayak kerja pun banyak pula yang ditulis blog. Dah lama cikgu teringin nak ada blog sendiri, tangguh banyak kali dah nak buat blog, tetapi semangat dan dorongan dari beberapa orang rakan bloger telah yang menyemarakkan kembali semangat tu. Harap-harap cikgu tak tangguh-tangguh dah nak post kt blog ni.  Cikgu nak jadikan blog ni sebagai diari kehidupan cikgu. Pelik kan..selalu diari orang nak rahsia-rahsia dan tak mau tunjuk-tunjuk kat orang. Pelik,pelik,pelik.. Haa...tu la..nanti tgok la blog yang pelik ni. Cikgu rasa blog ni penuh akan penuh dengan hobi-hobi cikgu (ada banyak hobi hehe) dan penuh dengan luahan hati yang berkaitan emosi kot (hati lembut..cepat touching..hahaha).. 
    Apa yang cikgu harapakan dengan penghasilan blog ni dapat merapatkan ukhuwah antara bloger-bloger lain agar diri ini dipandu dan terpandu ke jalan yang diredhai. Harap rakan-rakan tak segan dalam memberi komen membina untuk pembaikan diri dan blog ini.

Salam mahabbah :-)

No comments:

Post a Comment